Personální referent/ka - Specialista/ka interní komunikace

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Olomouc
  • Zkrácený úvazek
  • nástup ihned

Popis

Snížený úvazek 0,6 s výhledem navýšení úvazku v čase. Mzda je vyjádřena pro plný úvazek.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personální referent/ka se specializací na interní komunikaci a HR marketing. Jako specialista interní komunikace se budeš starat o to, aby zaměstnanci měli vždy k dispozici všechny potřebné informace o dění ve firmě. Budeš hledat cesty, jak kolegy oslovit a zaujmout, informovat a nadchnout pro firemní aktivity. Na přípravě newsletterů, oznámení nebo interních akcí budeš úzce spolupracovat s týmem Marketingu a týmem HR. Budeš realizovat širokou škálu aktivit interní komunikace a přispívat k jejímu plánování, vyhodnocování a průběžnému zlepšování. V rámci HR marketingu budeš přispívat na sociálních sítích, tvořit letáky, účastnit se náborových akcí a podobné činnosti za účelem získání kvalitních uchazečů. Zároveň budeš pomocnou rukou pro HR tým především při přípravě firemních akcí, fotografování, točení videí apod. Mohou tě ale jako personálního referenta potkat i klasické personální práce v případě potřeby.
Hledáme člověka, který bude proaktivní a zapálený do své práce.

Náplň práce především:
kompletní zastřešení interní komunikace,
plánování a realizace redakčního plánu,
psaní článků,
grafická úprava článků, letáků apod.,
správa intranetu,
HR marketing,
pomoc při realizaci firemních akcí,
fotografování, točení videí,
podpora HR týmu.

Požadujeme:

znalost českého jazyka a schopnost dobře psát: bezchybná gramatika, stylistické schopnosti a umění napsat čtivý text, který zaujme a srozumitelně předá podstatné informace z mnoha oblastí (např. informace o firemních produktech, firemních aktivitách, vzdělávání, CSR, well-being a další),
schopnost týmové spolupráce,
výborné komunikační schopnosti,
umění tvorby grafiky,
organizační schopnosti,
uživatelskou znalost MS Office,
základní orientace v IT,
anglický jazyk (pokročilý).

Výhodou:
Praktické zkušenosti se Sharepoint
Zkušenosti s nástroji Canva, ChatGPT

Co můžeme nabídnout:

5 týdnů dovolené, relaxační centrum, vzdělávání, HomeOffice či stravenkový paušál. Více se dočtete na https: //www.tescosw.cz/kariera/

Společnost TESCO SW a.s. je jedna z nejvýznamnějších firem působících v oblasti informačních technologií v České republice se sídlem v Olomouci. Vyvíjí a dodává širokou paletu softwarových řešení pro nejrůznější oblasti a řadu zákazníků v rámci dílčích projektů. Více o firmě a našich produktech se dočtete na našich stránkách https: //www.tescosw.cz/
____________________________________________________________________________

Monika Šnajdarová, personální referentka, tel.: 587 333 555, e-mail: vyberoverizeni@tescosw.cz
TESCO SW a.s., tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc

Výhodou je:

  • Znalost Oracle Fusion Middleware (WebLogic) - Instalace, konfigurace, patchování a správa
  • Znalost Oracle Database
  • Pokročilá znalost administrace OS Linux

Co můžeme nabídnout:

  • Participace na velkých národních projektech
  • Přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál,
  • Moderní zázemí, relaxační centrum, vzdělávání...

Více se dočtete na https: //www.tescosw.cz/kariera/

Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–40 000 Kč
Pracoviště: tř. Kosmonautů 1288/1, 77900 Olomouc
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Kontaktní osoba: Ing. Monika Šnajdarová
E-mail: vyberoverizeni@tescosw.cz
Telefon: 587 333 555
ID inzerátu: 842145

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Monika Šnajdarová
E-mail: vyberoverizeni@tescosw.cz
Telefon: 587 333 555

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.