Snížený úvazek 0,6 s výhledem navýšení úvazku v čase. Mzda je vyjádřena pro plný úvazek.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personální referent/ka se specializací na interní komunikaci a HR marketing. Jako specialista interní komunikace se budeš starat o to, aby zaměstnanci měli vždy k dispozici všechny potřebné informace o dění ve firmě. Budeš hledat cesty, jak kolegy oslovit a zaujmout, informovat a nadchnout pro firemní aktivity. Na přípravě newsletterů, oznámení nebo interních akcí budeš úzce spolupracovat s týmem Marketingu a týmem HR. Budeš realizovat širokou škálu aktivit interní komunikace a přispívat k jejímu plánování, vyhodnocování a průběžnému zlepšování. V rámci HR marketingu budeš přispívat na sociálních sítích, tvořit letáky, účastnit se náborových akcí a podobné činnosti za účelem získání kvalitních uchazečů. Zároveň budeš pomocnou rukou pro HR tým především při přípravě firemních akcí, fotografování, točení videí apod. Mohou tě ale jako personálního referenta potkat i klasické personální práce v případě potřeby.
Hledáme člověka, který bude proaktivní a zapálený do své práce.
Náplň práce především:
kompletní zastřešení interní komunikace,
plánování a realizace redakčního plánu,
psaní článků,
grafická úprava článků, letáků apod.,
správa intranetu,
HR marketing,
pomoc při realizaci firemních akcí,
fotografování, točení videí,
podpora HR týmu.
Požadujeme:
znalost českého jazyka a schopnost dobře psát: bezchybná gramatika, stylistické schopnosti a umění napsat čtivý text, který zaujme a srozumitelně předá podstatné informace z mnoha oblastí (např. informace o firemních produktech, firemních aktivitách, vzdělávání, CSR, well-being a další),
schopnost týmové spolupráce,
výborné komunikační schopnosti,
umění tvorby grafiky,
organizační schopnosti,
uživatelskou znalost MS Office,
základní orientace v IT,
anglický jazyk (pokročilý).
Výhodou:
Praktické zkušenosti se Sharepoint
Zkušenosti s nástroji Canva, ChatGPT
Co můžeme nabídnout:
5 týdnů dovolené, relaxační centrum, vzdělávání, HomeOffice či stravenkový paušál. Více se dočtete na https: //www.tescosw.cz/kariera/
Společnost TESCO SW a.s. je jedna z nejvýznamnějších firem působících v oblasti informačních technologií v České republice se sídlem v Olomouci. Vyvíjí a dodává širokou paletu softwarových řešení pro nejrůznější oblasti a řadu zákazníků v rámci dílčích projektů. Více o firmě a našich produktech se dočtete na našich stránkách https: //www.tescosw.cz/
____________________________________________________________________________
Monika Šnajdarová, personální referentka, tel.: 587 333 555, e-mail: vyberoverizeni@tescosw.cz
TESCO SW a.s., tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc
Výhodou je:
Co můžeme nabídnout:
Více se dočtete na https: //www.tescosw.cz/kariera/
Kontakt je možný POUZE e-mailem.
Kontaktní osoba: | Ing. Monika Šnajdarová |
E-mail: | vyberoverizeni@tescosw.cz |
Telefon: | 587 333 555 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.