Referent/ka rozvoje města

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Mělník
  • HPP
  • nástup 1. 12. 2024

Popis

Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - místo trvalého pobytu - datum
a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, dovednostech a zkušenostech,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky do 20. 11. 2024 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky:
Obálku označenou "Výběrové řízení na pracovní pozici referentka/referent rozvoje
města - NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51,
276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.

Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

Charakteristika vykonávaných činností

  • zajišťování výkonu dotačního managementu (sledování a vyhodnocování dotačních programů, výzev a dalších dotačních podkladů a dokumentů s důrazem na rozvojové záměry a potřeby města Mělníka, spolupráce s ostatními útvary města, vyhledávání
    a vyhodnocování možností externího financování rozvojových záměrů a potřeb města; spolupráce s odbory MěÚ, předávání informací o možnostech a podmínkách financování, aj.)
  • podílení se na zajištění tvorby materiálů, podkladů a prezentací
  • příprava a vedení dokumentace projektu (prezenční listiny, zápisy atd.)
  • správa Time managementu projektu (termíny akcí, termíny plnění úkolů atd.)
  • zajišťování logistiky projektových schůzek (rezervování zasedacích místností a techniky, rozesílání pozvánek atd.)
  • správa kontaktů v rámci projektu vč. aktualizace komunikační matice
  • zabezpečování komunikace v rámci projektu s organizačními útvary MěÚ, městem
    a dodavateli služeb

Místo výkonu práce Městský úřad Mělník

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou

Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů,
a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru

  • státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
  • dosažení věku 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele

  • vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání
  • velmi dobrá znalost práce na PC (aktivní uživatelská znalost MS Office),
  • výborné plánovací schopnosti
  • vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • výborné organizační schopnosti a zkušenost s organizováním
  • vysoká míra zodpovědnosti, samostatnosti, spolehlivosti a pečlivosti
  • ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji
  • řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič

Zaměstnanecké benefity
pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Umístění pracovní pozice

Město Mělník

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 23 390–34 370 Kč
Pracoviště: náměstí Míru 1/1, 27601 Mělník
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Personální oddělení
Telefon: 315 635 431; 439
ID inzerátu: 843561

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Personální oddělení
Telefon: 315 635 431; 439

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.