Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - místo trvalého pobytu - datum
a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
Lhůta pro podání přihlášky do 20. 11. 2024 - 10:00 h
Způsob podání přihlášky:
Obálku označenou "Výběrové řízení na pracovní pozici referentka/referent rozvoje
města - NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51,
276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Charakteristika vykonávaných činností
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů,
a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
Zaměstnanecké benefity
pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Kontaktní osoba: | Personální oddělení |
Telefon: | 315 635 431; 439 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.