Práce na zkrácený pracovní úvazek v rozsahu 20 hod. týdně (v době 7:00 - 19:00hod). Náplň práce: zabezpečení logistiky osobních asistentek, rozpis služeb, zastupování osobních asistentek v době dovolených, nemoci apod., komunikace s uživateli služeb, administrativa. Požadujeme trestní bezúhonnost, časovou flexibilitu, ochotu vzdělávat se, řidičské oprávnění, znalost práce na PC - Word, Excel atd., kurz pracovníka v sociálních službách výhodou.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené
Životopis zasílejte na email: kellerova@mesada.eu
Kontaktní osoba: | Mgr. Erika Kellerová |
E-mail: | kellerova@mesada.eu |
Telefon: | 724 057 926 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.