Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce)
POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly
VÝHODOU: praxe na podobné pozici
NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací
VÝŠE MZDY v hrubém za měsíc: 21 840,- Kč - při plném úvazku 8 hodin + odměny dle vykonané práce
PRACOVNÍ ÚVAZEK: zkrácený 30 hodin / týden
NABÍZENÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, mzdový růst, motivační ohodnocení, pravidelné měsíční a roční odměny, zaměstnanecké slevy, příspvek na penzijní připojištění/životní pojištění/DIP, flexibilní pracovní doba, po zapracování možnost práce z domova, firemní akce, právní poradenství
Jsme zaměstnavatel zdravotně postižených - výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas.
Kontaktní osoba: | Eva Nelešovská Ilona Matějčková |
E-mail: | personalni@2pservis.cz |
Telefon: | 733 133 146 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.