Úředník/ce oddělení správních agend

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Cheb
  • HPP
  • nástup 2. 1. 2025

Popis

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice oddělení správních agend.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend

Platová třída: 10

Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb

Termín nástupu: 2. ledna 2025 nebo podle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou

Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+ Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • organizační a komunikační schopnosti
  • rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění (městská autobusová doprava)
  • rámcová znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), v platném znění
  • schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:

  • praxe ve státní správě
  • osvědčení o odborné způsobilosti v silniční dopravě
  • osvědčení o odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů.

Nabízíme:

  • odborné vedení v adaptačním procesu
  • pět týdnů dovolené
  • pět dní indispozičního volna
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:

  • vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 06.12. 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě: Bc. Jana Hrdličková, tel. č. 354 440 207, e-mail: hrdlickova@cheb.cz.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Termín výběrového řízení: 11.12.2024 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Práce s PC - dobrá uživatelská znalost práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Jízdní výhody - příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
  • Dovolená navíc - pět týdnů dovolené

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 27 000–38 000 Kč
Pracoviště: Cheb
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Bc. Jana Hrdličková
E-mail: hrdlickova@cheb.cz
Telefon: 354440207
ID inzerátu: 844874

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Jana Hrdličková
E-mail: hrdlickova@cheb.cz
Telefon: 354440207

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.