Popis prac. pozice: Výkon veřejnosprávní kontroly podle zadání včetně kompletního zpracování výsledků. Spolupracuje s odbory magistrátu a s organizacemi zřízenými statutárním městem Liberec nebo s právnickými či fyzickými osobami, které mají se statutárním městem Liberec uzavřen smluvní vztah. Prošetřuje postoupené stížnosti, petice a podněty. Vede spisovnu odboru.
Min. vzdělání: maturitní zkouška s ekonomickým zaměřením
9. platová třída
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 16.11.2024.
Výběrové řízení proběhne v listopadu 2024 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Kontaktní osoba: | Mgr. Jana Jonášová |
E-mail: | jonasova.jana@magistrat.liberec.cz |
Telefon: | 485 243 768 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.