Výběrové řízení č. 2024/130
Druh práce: zajištění ucelené přestupkové agendy v rámci přenesené působnosti statutárního města Olomouce zařazené v odboru správních činností Magistrátu města Olomouc
Co Vám můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost,
- pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
- zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
- příjemné pracovní prostředí,
- přátelský kolektiv,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity,
- možnost jednorázové sociální výpomoci, aj.
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- výkon práce spisového uzlu na přestupkovém oddělení odboru správních činností,
- organizace administrace Komise pro projednávání přestupků statutárního města Olomouce (dále jen "KPPP"), organizace činnosti KPPP,
- zabezpečování řádného odesílání a přebírání pošty z podatelny Magistrátu města Olomouce, její roztřídění a zapsání do evidence oddělení,
- vedení evidence přestupků projednávaných správním orgánem
v 1. stupni,
- zápis nově oznámených přestupků do evidence,
- zpracování statistických údajů týkajících se přestupkového oddělení.
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Obor:
- ekonomický, veřejná správa, právo a příbuzné obory.
Praxe:
- praxe ve veřejné správě výhodou.
Jiné požadavky:
- dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel),
- vedení spisové dokumentace,
- znalost programu E-spis výhodou,
- dobré organizační a komunikační schopnosti,
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost,
- flexibilita a adaptabilita,
- schopnost jednat s lidmi,
- smysl pro týmovou práci,
- schopnost zapisovat na diktát výhodou,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.