pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: samostatná práce se zákazníky; tvorba prodejní dokumentace, komunikace se zákazníky, včetně výjezdů k nim, a to i do zahraničí; schopnost aktivního vyhledávání nových zákazníků; zpracování a veškerá administrativa spojená s vedením došlých objednávek; příprava měsíčních a kvartálních reportů o prodejních aktivitách, analýza prodejních trendů a trhu; příprava a správa prodejní dokumentace (nabídky, smlouvy a pod.); vedení a aktualizace databází zákazníků, kontaktů a obchodních příležitostí v CRM systémech
- Požadavky: SŠ popř. VŠ technického zaměření; technická zdatnost, zkušenosti se slaboproudou elektronikou a výrobky; nadstandardní znalost Microsoft Office, zejména Excel, Word; znalost Adobe Illustrator a schopnost vytváření katalogových listů; řidičský průkaz skupiny B; praxe na obdobné pozici výhodou; znalost IS Helios Inuvio výhodou; pečlivost, svědomitost a analytické myšlení; anglický jazyk (min. úroveň B2), popřípadě německý jazyk
- Benefity: dny pracovního volna, Sick days, nadstandardní příspěvek na stravování, podpora vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba
- Své písemné žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: lehkozivova@aev.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice na kterou se hlásíte.
Kontaktní osoba: | Kateřina Lehkoživová |
E-mail: | lehkozivova@aev.cz |
Telefon: | 573 500 082 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.