Výběrová řízení č. 2024/127
Druh práce: koordinace výkonu působnosti úřadu územního plánování statutárního města Olomouce zařazené v odboru územního plánování Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost,
- pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
- zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
- příjemné pracovní prostředí,
- přátelský kolektiv,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity,
- možnost jednorázové sociální výpomoci,
- bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
- možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům,
- služební mobilní telefon a notebook aj.
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- zpracování, vizualizace a analýza prostorových dat,
- editace dat ÚAP,
- tvorba mapových výstupů,
- publikace a optimalizace mapových služeb a aplikací v prostředí ArcGIS Enterprise,
- komunikace s interními uživateli mapových aplikací.
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: geoinformatické, geomatické, geografické či příbuzné zaměření.
Jiné požadavky:
- orientace v oblasti GIS,
- znalost práce v produktech ESRI ArcGIS,
- analytická a koncepční způsobilost,
- adaptabilita a flexibilita,
- smysl pro týmovou práci,
- znalost práce v prostředí ArcGIS Enterprise či ArcGIS Online výhodou
- základní programovací dovednosti (Python, SQL, JavaScript, Arcade) výhodou,
- orientace v problematice územního plánování výhodou,
- znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům,
- řidičský průkaz skupiny "B" výhodou.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.