Popis prac. pozice: Komplexní zajištění chodu sekretariátu tajemníka. Provádění rozborů (analýz) organizačního uspořádání, dělby činností, toku informací a výkonů v procesech magistrátu včetně benchmarkingů. Organizační vedení agendy tajemníka magistrátu, zajišťování jednání po organizační, hmotné nebo odborné stránce, zhotovování záznamů z jednání tajemníka magistrátu s příslušnými orgány a organizacemi. Organizace sestavování a zajišťování plnění denních harmonogramů aktivit tajemníka magistrátu dle jeho dispozic, organizace průběhu návštěv a konaných porad. Řízení a vedení spisové agendy vybraného úseku tajemníka. Zajišťování a vyřizování korespondence tajemníka magistrátu včetně oběhu pošty a e-mailové komunikace. Příprava podkladů pro tajemníka, administrativní podpora pro celý úsek tajemníka. Zpracovávání potřebných rozborů, statistik, grafů apod. Podílí se na administrování žádosti o informace za úsek tajemníka.
Plat: 10. platová třída.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici číslo dv. 107, 105 do 21.11.2024.
Výběrové řízení proběhne v listopadu 2024 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Kontaktní osoba: | Mgr. Jana Jonášová |
E-mail: | jonasova.jana@magistrat.liberec.cz |
Telefon: | 485 243 768 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.