Popis prac. pozice: Zajišťuje realizaci oprav, údržbu, realizaci stavebních akcí, administrativní realizaci akcí, kontroluje plnění smluvních vztahů (včetně rozpočtů staveb), termínů a předmětu díla. Provádí kontrolu smluvních dokumentů. Sleduje čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Zajišťuje reportní činnost pro investora o skutečném stavu realizovaného projektu. Přehledně vede a archivuje veškerou dokumentaci.
Min. vzdělán: maturitní zkouška technického směru.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté předpoklad změny na dobu neurčitou.
Plat: 9. platová třída.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici číslo dveří 107, 105 do 22.11.2024.
Výběrové řízení proběhne v listopadu/prosinci 2024 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Kontaktní osoba: | Mgr. Jana Jonášová |
E-mail: | jonasova.jana@magistrat.liberec.cz |
Telefon: | 485 243 768 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.