referentka Oddělení výkonu daní I

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Ústí nad Labem
  • nástup 1. 1. 2025

Popis

Charakteristika činnosti:

  • provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů
  • zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
  • vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
  • vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
  • provádění vyhledávací činnost v terénu,
  • podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
  • vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.

 

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
  • znalost účetnictví výhodou,
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

 

Co Vám nabízíme

  • místem výkonu služby je Ústí nad Labem (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7)
  • platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,
  • předpokládaný den nástupu: 1.1.2025,
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsažení služebního místa na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou),
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
  • motivační ohodnocení,
  • pružná pracovní doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP,
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program.

 

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.11.2024 na e-mail: Petra.Slechtova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400428 (PP)

 

nebo na adresu:

VŘ 400428 (PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Petra Šlechtová, telefon: 475 252 480.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 34 600–48 400 Kč
Pracoviště: Ústí nad Labem
Kontaktní osoba: Růžena Šenfeldová
E-mail: ruzena.senfeldova@fs.mfcr.cz
Telefon: 220 364 504
ID inzerátu: 846817

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Růžena Šenfeldová
E-mail: ruzena.senfeldova@fs.mfcr.cz
Telefon: 220 364 504

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.