Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování komplexního výkonu agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti
- provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu a vydávání rozhodnutí v daňového řízení
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností
- vyhotovování zpráv o daňových kontrolách, vyhotovování protokolů o místních šetřeních, protokolů o ústních jednáních s daňovým subjektem, případně se třetími osobami
- zpracovávání návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu
- zajišťování výkonu správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy (vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj, zpracování úřední korespondence atd.)
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Co Vám nabízíme:
- místo výkonu: Rožnov pod Radhoštěm
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- po zapracování osobní příplatek v rozmezí od 5 156 Kč do 6 874 Kč,
- zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- možnost výkonnostních a cílových odměn.
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845671
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. 11. 2024.
Kontaktní osoba: | Vlasta Vyroubalová |
E-mail: | vlasta.vyroubalova@fs.gov.cz |
Telefon: | 724565509 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.