Požadavky na uchazeče:
středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, obor ekonomie nebo informatika výhodou
praxe v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou
znalost práce s PC (MS Office)
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Popis pracovních činností:
Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti odboru Hospodářsko správního
zajišťování informačních a organizačních prací
zajišťování podkladů a informací pro činnost odboru
práce s databázovým systémem a tabulkovým procesorem
vytváření a doplňování datových a textových databank
zajišťování správy archivu ředitele odboru
vedení spisové evidence
příprava skartačních řízení
zpracování personálních podkladů zaměstnanců odboru
vedení agendy prostředků na pohoštění
vyřizování korespondence
příprava a zpracování listin na základě diktátu či podkladů
zpracování přehledů a analýz dle pokynů ředitele odboru
Pracovní poměr na dobu určitou: zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 24. listopadu 2024 na adresu elektronické pošty: marie.vasova@uzsvm.cz
do předmětu/na obálku uveďte: VŘ sekretář/ka OHS
Zam. výhody: Dovolená 25 dní
Sick days 5 dní
příspěvek na penzijní spoření
stravenková karta
pružný začátek a konec pracovní doby
stabilní zaměstnání ve státní sféře
Kontaktní osoba: | Marie Vášová |
E-mail: | marie.vasova@uzsvm.cz |
Telefon: | 416921509 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.