Administrativní pracovník / pracovnice

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Ostrava-město
  • HPP, Zkrácený úvazek
  • nástup 1. 12. 2024

Popis

  1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
    Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodná spíše pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice.

Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.

Nástup IHNED.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta

Benefity

  • Jízdní výhody - možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely

Umístění pracovní pozice

Autohotovost s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 12 000–36 000 Kč
Pracoviště: 28. října 2020/231, Ostrava
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Michal Uherek
E-mail: info@autohotovost.cz
Telefon: +420 725 090 101
ID inzerátu: 849005

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Michal Uherek
E-mail: info@autohotovost.cz
Telefon: +420 725 090 101

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.