Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Olomouc

Popis

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é    ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže (pracovní poměr na dobu neurčitou)

charakteristika vykonávané práce: koordinace správních činností v předškolním a základním vzdělávání v rámci obecního školství, podíl na realizaci krajské školské politiky, podíl na přípravě strategických a koncepčních materiálů pro oblast krajského školství, poskytování metodické a konzultační pomoci školám a školským zařízení a jejich zřizovatelům, koordinace přípravy materiálů pro orgány kraje v oblast školství, zajišťování agendy výboru pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

 Požadavky: 

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: právo a právní věda, právo, pedagogika výhodou
  • znalosti oboru: školská legislativa, správní řád, zákon o krajích, zákon o obcích
  • zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností ve školství výhodou
  • zkušenost v řízení kolektivu: v posledních 2 letech výhodou
  • praxe ve veřejné správě: výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti
    • uživatelská znalost PC (MS Office)
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 12. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA

telefon: 585 508 856, email: m.gajdusek@olkraj.cz

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.  

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů

 Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

ředitel KÚOK

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Mgr. Miroslav Gajdůšek MBA
E-mail: m.gajdusek@olkraj.cz
Telefon: 585 508 856

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.