Výběrové řízení č. 2024/135
Druh práce: výkon komplexních, koncepčních architektonických a urbanistických činností samosprávy statutárního města Olomouc zařazených v odboru kancelář architekta města Magistrátu města Olomouce
Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené
Úvazek: nástup od února 2025 na úvazek 1 (s možností nástupu na 0,5 úvazek od prosince 2024)
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- v oblasti prostorového plánování pořizuje, spolupracuje a zpracovává analýzy a hodnocení; spolupracuje na přípravě zadání či je připravuje; pořizuje, spolupracuje a zpracovává koncepce; zpracovává územní studie, spolupracuje na strategických záměrech, vyjadřuje se a konzultuje,
- v oblasti městských staveb vč. výstavby veřejných prostranství pořizuje, spolupracuje a zpracovává analýzy a hodnocení; pořizuje, spolupracuje a zpracovává koncepce; zpracovává zadání studií a investičních záměrů; pořizuje a zpracovává studie a investiční záměry; spolupracuje při pořizování dalších stupňů projektových dokumentací; spolupracuje na strategických záměrech; vyjadřuje se a konzultuje; spolupracuje při přípravě oprav,
- při pořizování analýz, koncepcí, studií a investičních záměrů zajišťuje zapojení veřejnosti (participace a veřejná projednávání); zajišťuje osvětu a komunikaci oborových témat a aktivit k veřejnosti a odborné veřejnosti.
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: urbanismus, architektura nebo stavební zaměření.
Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou.
Jiné požadavky:
- schopnost koncepční práce,
- adaptabilita,
- analytické schopnosti,
- dobré organizační a komunikační schopnosti,
- samostatnost,
- flexibilita,
- schopnost jednat s lidmi,
- řidičský průkaz skupiny B výhodou,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 02. 12. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.