Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 8.
termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Pro fyzickou osobu, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
- znalost práce na PC,
- znalost psaní všemi deseti,
- komunikativní schopnosti,
- praxe ve spisové službě výhodou,
- znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Charakteristika vykonávané pozice:
- vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů,
- organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů,
- příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání,
- zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu,
- zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města,
- vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů,
- vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů,
- vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení,
- dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi,
- plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice,
- plně zastupuje asistenta - organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka.
** Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:**
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL