e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
Správce kontaktního centra/systémový inženýr je zodpovědný za správu, údržbu a optimalizaci technologické infrastruktury kontaktního centra. Tato role zahrnuje správu telefonních systémů, softwaru CRM a dalších komunikačních platforem a zajišťuje bezproblémový provoz a vysokou dostupnost. Ideální kandidát bude mít silné technické zázemí, zkušenosti s technologiemi call centra a vynikající schopnosti řešit problémy. Zkušenosti s řešeními kontaktního centra Zoom, Five9's a Vonage.
Zkušený profesionál v oblasti infrastruktury. Dohlíží na mapování vztahů mezi komponentami informačních systémů (tj. koncovými uživateli, obchodními procesy, aplikacemi, daty, hardwarem/softwarem IT platformy a sítěmi) a také na identifikaci klíčových interakcí a závislostí mezi jednotlivými systémy a platformami.
Požadavky:
Musíte mít zkušenosti s cloudovým kontaktním centrem
Five9, Zoom
Skvělé interpersonální dovednosti. 3+ let zkušeností s bakalářským titulem nebo 5+ bez něj
Ochota pracovat ve flexibilní pracovní době "Primárně se bude jednat o region EMEA, ale budou i projekty, které budou vyžadovat flexibilitu"
Ochota podporovat další technologie, které jsou v mé věži "Není to primární povinnost, ale dobrý týmový hráč, když je potřeba"
Online schůzky, Konference, Mobilita
Přístup k učení a ochota učit se novým dovednostem
stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova
Kontaktní osoba: | Nikolai Nepomniashchii |
E-mail: | nikolai.nepomniashchii@carrier.com |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.