Baví Vás komunikace i administrativa a hledáte novou pracovní příležitost v Brně?
Láká Vás práce v malé společnosti s pohodovou atmosférou?
Pak čtěte dál!
Vaše úkoly budou pestré a bude se od Vás vyžadovat velká flexibilita a všestrannost. Budete k ruce vedení společnosti a také obchodníkům. Pracovat budete v informačním systému, do kterého budete zadávat doklady, řešit objednávky s obchodníky i zákazníky, připravovat nabídky, vytvářet ceníky. V případě větších událostí (konferencí, výstav) se budete podílet na organizace a koordinaci. Kromě přípravy materiálu také například zajistit letenky a ubytování. Pokud přijde návštěva do kanceláře, očekává se od Vás, že ji uvítáte, nabídnete občerstvení. Občas se také může stát, že bude třeba něco poklidit a i v tomto směru se od Vás očekává proaktivita.
Zkušenost v administrativě a znalost nějakého informačního systému.
Proaktivita směrem k plněným úkolům, ochota podílet se na aktivitách napříč firmou.
Komunikativní úroveň angličtiny - nejde o preciznost, ale o schopnost se v případě potřeby nějak domluvit.
Rozmanitou práci v malé firmě s pohodovou atmosférou, kde se budete cítit dobře.
Flexibilní pracovní dobu, ať si můžete svůj den rozplánovat dle svého vlastního rytmu.
Možnost pracovat v případě potřeby z domova a vzít si dovolenou kdykoli dle potřeby.
Kontaktní osoba: | Michaela Rojíková |
E-mail: | michaela.rojikova@manpower.cz |
Telefon: | +420 734 173 421 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.