Hledáme zkušeného a dynamického manažera, který bude zodpovědný za zpracování objednávek od zákazníků (distributorů, velkoobchodu, obchodních řetězců apod.) a jejich převedení do systému supply chainu v několika zemích střední Evropy. Tato klíčová pozice vyžaduje přirozený leadership, strategické myšlení a schopnost efektivně koordinovat činnost mezi různými odděleními a zeměmi.
Popis pozice
Klíčové odpovědnosti:
- zpracování a řízení realizace objednávek od zákazníků (distributoři, velkoobchody, retail apod.)
- transformace objednávek do procesu supply chainu (včetně propojení s plánováním výroby) a zajištění jejich včasného a efektivního provedení
- koordinace mezi odděleními prodeje, logistiky a výroby
- optimalizace procesů a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti
- vedení a rozvoj týmu napříč čtyřmi zeměmi střední Evropy.
- monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a implementace opatření pro jejich zlepšení.
Požadavky
- vysokoškolské vzdělání
- zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních technologií
- výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.
- schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů
- schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními
- zkušenosti s change managementem a projektovým managementem
- znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu
- velmi dobrá aktivní znalost anglického jazyka
Nabízíme
- Atraktivní mzdové ohodnocení a motivující bonusový systém
- Možnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti
- Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu finančního oddělení a zavádět nové procesy
- Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu
- Širokou škálu benefitů