Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Náplň práce: vedení účetnictví, obsluha datových schránek, internetové bankovnictví, zpracování DPH, kontrolní hlášení, zpracování daně z příjmů právnických osob, správa a vedení pokladny, evidence plateb platebními kartami, odvody tržeb, statistiky, příprava podkladů pro audit, administrativní práce, podklady ekonomické pro vedení hotelu, spolupráce s dalšími středisky hotelu. Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání, praxe v oboru podmínkou, znalost hotelového prostředí výhodou. Nabízíme: práce v příjemném prostředí, k základní mzdě jsou vypláceny měsíční prémie a bonusy, příplatky dle ZP, strava zdarma, parkovací místo a mobilní služby. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 9:00-14:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9:00-14:00 h).
Kontaktní osoba: | Helena Šišková |
E-mail: | h.siskova@olympiahotel.eu |
Telefon: | 724573011, 354931162 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.