Nástup dle dohody.
Náplň práce spočívá v každodenní komunikaci s anglicky mluvícími zákazníky, vyřizování poptávek a závazných objednávek, odesílání zásilek po světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo).
Podmínkou je dobrá znalost angličtiny v mluvené i psané formě, stejně jako dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti. Dále budou výhodou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, práce na PC - MS Excel, Word, Outlook a účetní software POHODA.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu. Práce na jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, prémie za aktivitu.
Vhodné pro OZP a absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:30 - 16:00).
Kontaktní osoba: | Regina Košková |
E-mail: | goldfren@goldfren.cz |
Telefon: | 466 682 065 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.