Administrativní pracovník/ce

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Cheb
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost upravení pracovní doby dle dohody). Náplň práce: administrativní práce v rezervační kanceláři. Požadujeme: spolehlivost, příjemné vystupování, dobrá znalost NJ (znalost AJ výhodou), praxe v oboru prodeje a rezervací pobytů vítána (není podmínkou, rádi Vás zaškolíme), znalost práce na pozici "recepční" výhodou (není podmínkou), dobrá znalost práce na PC (v programu Vás zaškolíme). Nabízíme: práce v příjemném prostředí, k základní mzdě jsou vypláceny měsíční prémie a bonusy, příplatky dle ZP, strava zdarma, parkovací místo. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 9:00-14:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9:00-14:00 h).

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - dobrá znalost práce na PC

Požadované jazyky

  • Němčina (aktivní) — dobrá znalost NJ

Benefity

  • Závodní stravování - strava zdarma
  • Zvláštní prémie - k základní mzdě jsou vypláceny měsíční prémie

Umístění pracovní pozice

OLYMPIA Hotel, s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 26 000–30 000 Kč
Pracoviště: Ruská 88/8, 35301 Mariánské Lázně
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Helena Šišková
E-mail: h.siskova@olympiahotel.eu
Telefon: 724573011, 354931162
ID inzerátu: 852872

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Helena Šišková
E-mail: h.siskova@olympiahotel.eu
Telefon: 724573011, 354931162

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.