Úředník/ce odboru správních činností a obecní živnostenský úřad - úředník/ce oddělení registru vozidel a řidičů

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Cheb
  • HPP
  • nástup 20. 1. 2025

Popis

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice odboru správních činností a obecní živnostenský úřad (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).

Druh práce: úředník/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů

Platová třída: 9

Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb

Termín nástupu: 20. ledna 2025 nebo podle dohody

Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • rámcová znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v platném znění
  • rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, v platném znění
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:

  • praxe ve státní správě
  • schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B
  • osvědčení o odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel nebo při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech.

Nabízíme:

  • odborné vedení v adaptačním procesu
  • pět týdnů dovolené
  • pět dní indispozičního volna
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:

  • vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 03.01.2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě: Ing. Vratislav Kovařík, tel. č. 354 440 281, e-mail: kovarikv@cheb.cz

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Termín výběrového řízení: 07.01.2025 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - dobrá uživatelská znalost práce s PC

Benefity

  • Jízdní výhody - příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
  • Dovolená navíc - pět týdnů dovolené

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 25 000–35 000 Kč
Pracoviště: Cheb
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Vratislav Kovařík
E-mail: kovarikv@cheb.cz
Telefon: 354440281
ID inzerátu: 853393

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Vratislav Kovařík
E-mail: kovarikv@cheb.cz
Telefon: 354440281

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.