První kontakt e-mailem
Nástup dle dohody
Upřesňující informace:
Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka rozpočtu zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků pro školy a školská zařízení zřizovaná obcemi; kontroluje čerpání a užití dotací včetně stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití nebo zadržení; provádí rozpis rozpočtu svěřených škol a školských zařízení zřizovaných obcemi; sleduje čerpání rozpočtu a efektivnost vynakládání rozpočtových prostředků těchto organizací a dodržování pravidel financování; provádí rozpočtová opatření pro jednotlivé svěřené školské organizace aj.
Požadujeme:
o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
o studijní obor: nejlépe ekonomický směr
o znalosti oboru: ekonomika, financování školství, všeobecný přehled v oblasti veřejných rozpočtů - ve školství - související právní předpisy, zákon o krajích
o zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
o rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
o další požadavky:
o vítána praxe ve státní správě a samosprávě
o výborná znalost MS Office, zejména Excel
o samostatnost, odpovědnost, pečlivost
o schopnost koncepčního a analytického myšlení
o dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
o schopnost pracovat v týmu i samostatně
o ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
Zaměstnanecké výhody:
Nabízíme:
o stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
o 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
o stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění
v hodnotě 1.000 Kč/měs.
o firemní mateřskou školku,
o jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
o osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
o stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.
Místo výkonu práce: Cejl 73, BRNO
Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.01.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
o strukturovaný profesní životopis
o originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Jan Karas, vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru školství
telefon 541 653 421, e-mail: karas.jan@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Kontaktní osoba: | Mgr. Jana Musilová |
E-mail: | musilova.jana@jmk.cz |
Telefon: | 541651205 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.