O nás
Jsme dynamická a rostoucí personální agentura s kořeny v Polsku. S více než 2 roky zkušeností v ČR nabízíme našim klientům i kandidátům profesionální služby, a to v oblasti náboru, personalistiky, rozvoje lidských zdrojů a personalizovaných řešení. Přijmeme do našeho týmu obchodníka s vášní pro věc, který bude součástí naší expanze na českém trhu.
Místo práce: Česká republika (možnost práce na home office)
Nabízíme:
- Rostoucí prostředí – možnost podílet se na expanzi a rozvoji firmy.
- Silný tým – spolupracujte s profesionály, kteří vás podpoří v každém kroku.
- Flexibilitu – možnost práce na home office/v terénu, organizace práce dle vašich potřeb.
- Motivující ohodnocení – kombinace fixní mzdy a atraktivního systému bonusů.
- Služební automobil - pro možnost cestování za novými i stávajícími klienty Vám po zaškolení poskytneme i služební automobil
Co bude Vaší náplní práce:
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů.
- Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty z různých sektorů.
- Analýza potřeb klientů a navrhování optimálních personálních řešení.
- Spolupráce s týmem konzultantů při realizaci zakázek a poskytování kvalitních služeb.
- Prezentace našich služeb a produktů na trhu.
- Příprava nabídek a uzavírání obchodních smluv.
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti v oblasti Business Development nebo prodeje (ideálně v oblasti personalistiky, recruitmentu nebo B2B služeb).
- Komunikační a vyjednávací dovednosti, empatii.
- Proaktivní přístup, orientaci na výsledek a schopnost pracovat samostatně.
- Řidičský průkaz a ochota cestovat – pozice vyžaduje časté jednání s klienty.
- Proaktivní a motivovanou osobnost, která se nebojí výzev.
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Pokud máte ambice, touhu růst a chcete se podílet na úspěšné expanze stabilní personální agentury, přidejte se k nám!