Popis prac. pozice: Zajišťuje realizaci oprav, údržbu, realizaci stavebních akcí, administrativní realizaci akcí, kontroluje plnění smluvních vztahů (včetně rozpočtů staveb), termínů a předmětu díla. Provádí kontrolu smluvních dokumentů. Sleduje čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Zajišťuje reportní činnost pro investora o skutečném stavu realizovaného projektu. Přehledně vede a archivuje veškerou dokumentaci.
Pracovní poměr nejprve na 1 rok, poté předpoklad změny na dobu neurčitou.
Požadavky: velmi dobrá znalost a orientace ve výkresové dokumentaci, stavebních rozpočtech a cenících. Uvítáme základní přehled o právních předpisech z oblasti veřejného stavebního práva, znalost administrativní a technické přípravy.
Min. vzdělání: ÚSO s maturitou (technický směr studia, nejlépe se zaměřením na stavebnictví).
Plat: 9. platová třída.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Hlásit se emailem, telefonicky do 5.1.2025 nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105. Výběrové řízení proběhne v lednu 2025 (termín bude upřesněn).
Kontaktní osoba: | Ing. Petra Nováková |
E-mail: | novakova.petra@magistrat.liberec.cz |
Telefon: | 485 243 760 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.