Popis prac. pozice: Výkon veřejnosprávní kontroly podle zadání vč. kompletního zpracování výsledků. Spolupracuje s odbory magistrátu a s organizacemi zřízenými statutárním městem Liberec nebo s právnickými či fyzickými osobami, které mají se statutárním městem Liberec uzavřen smluvní vztah. Prošetřuje postoupené stížnosti, petice a podněty. Vede spisovnu odboru.
Požadavky: praxi v účetnictví, orientaci v právních předpisech a platných normách v oblasti samosprávy včetně problematiky veřejných rozpočtů a financování územních samospráv.
Min. vzdělání: ÚSO s maturitou (ekonomické zaměření studia).
Plat: 9. platová třída.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Hlásit se emailem, telefonicky do 19.12.2024 nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105. Výběrové řízení proběhne v měsíci prosinci/ lednu 2025 (termín bude upřesněn).
Kontaktní osoba: | Ing. Petra Nováková |
E-mail: | novakova.petra@magistrat.liberec.cz |
Telefon: | 485 243 760 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.