Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Bruntál
  • HPP
  • nástup 10. 1. 2025
  • Pro OZP

Popis

na dobu: neurčitou

s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností

zařazení v platové třídě: 10.

nástup: možný ihned, případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru,
  • dobrý zdravotní stav pro práci v terénu,
  • znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu,
  • odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,
  • ŘP sk. B výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

** Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:**

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:

ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Umístění pracovní pozice

Město Bruntál

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 24 000–34 000 Kč
Pracoviště: Nádražní 994/20, 79201 Bruntál
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Podatelna
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
Telefon: 554706111
ID inzerátu: 854323

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Podatelna
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
Telefon: 554706111

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.