Osoba na služebním místě vykonává tyto činnosti:
- Zajišťuje komplexní výkon agendy daně z příjmu fyzických osob ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti.
- Provádí postupy při správě daní podle zákona 280/2009 Sb., daňového řádu, ve znění pozdějších předpisů, a to vyhledávací činnost, místní šetření, daňovou kontrolu a postupy k odstranění pochybností.
- Vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách, vyhotovuje protokoly o ústních podáních a jednáních při správě daní
- Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně
- Vede spisy daňových subjektů podle stanovených pravidel.
Požadujeme:
• vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 24 790 Kč do 35 770 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek v rozmezí od 5 366 Kč do 7 154 Kč
• zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).
Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9877297
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 8. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Nástup možný únor 2025.
Kontaktní osoba: | Martina Knofllíčková |
E-mail: | martina.knoflickova@fs.gov.cz |
Telefon: | 541557319 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.