Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním ÚzP Brno I, FÚ pro Jihomoravský kraj

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno-město
  • HPP, SP
  • nástup 2. 1. 2025

Popis

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
Jedná se o tyto činnosti:
- provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH),
- komunikaci s daňovými subjekty,
- vyhledávací a analytickou činnost,
- vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj

Požadujeme:
• vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 23390 Kč do 34370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 5155 Kč do 6874 Kč
• zvláštní příplatek 3800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9877317

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Nástup možný únor 2025.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Martina Knofllíčková
E-mail: martina.knoflickova@fs.gov.cz
Telefon: 541557319

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.