Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
Jedná se o tyto činnosti:
- zpracování daňových přiznání (daň z příjmů),
- komunikaci s daňovými subjekty,
- zpracování úřední korespondence,
- práci s nedoplatky daní, v rozsahu své působnosti vydávání rozhodnutí při správě daní,
- vyřizování opravných a dozorčích prostředků, vyřizování žádostí o prominutí příslušenství
- daně a provádění vyhledávací činnosti a místních šetření.
- přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních, daňové nedoplatky předává k vymáhání
Požadujeme:
• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 21710 Kč do 31820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 2171 Kč do 3256 Kč
• zvláštní příplatek 2150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).
Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9877329
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Nástup možný únor 2025.
Kontaktní osoba: | Eva Juráková |
E-mail: | eva.jurakova@fs.gov.cz |
Telefon: | 545 561 303 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.