Služba zahrnuje zejména následující činnosti se zaměřením na daň z přidané hodnoty:
• provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu a vydávání rozhodnutí v daňového řízení
• provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění
• vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami
• zpracovávání návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu
• zajišťování výkonu správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy (vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj, zpracování úřední korespondence atd.)
Požadujeme:
• středního vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyššího odborného vzdělání
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Mezi další požadavky patří zejména:
• znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
• ochota učit se novým věcem
• komunikativnost, flexibilita, asertivní jednání
• ŘP skupiny B výhodou
Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 21710 Kč do 31820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 3182 Kč do 4773 Kč
• zvláštní příplatek 3800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).
Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9877670
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 31. prosince 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Nástup možný únor 2025.
Kontaktní osoba: | Eva Němcová |
E-mail: | eva.nemcova@fs.gov.cz |
Telefon: | 573323303 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.