odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro JMK

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno-město
  • HPP, SP
  • nástup 1. 2. 2025

Popis

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
Jedná se o tyto činnosti:
- provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty
- vedení daňových řízení formou ústních jednání
- provádění místních šetření
- provádění vyhledávací činnosti

Požadujeme:
• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 21.710 Kč do 31.820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 3.182 Kč do 4.773 Kč
• zvláštní příplatek 3.800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9878602

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 6. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Předpokládaným dnem nástupu je 1. 2. 2025.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 28 692–40 393 Kč
Pracoviště: Šumavská 519/35, 60200 Brno
Typ úvazku: HPP, SP
Kontaktní osoba: Mgr. Klára Halasová
E-mail: Klara.Halasova@fs.gov.cz
Telefon: 603842301
ID inzerátu: 856121

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Mgr. Klára Halasová
E-mail: Klara.Halasova@fs.gov.cz
Telefon: 603842301

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.