vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním, ÚzP ve Vyškově, FÚ pro Jihomoravský kraj

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Vyškov
  • HPP, SP
  • nástup 1. 3. 2025

Popis

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění postupů při správě daně podle daňového řádu, a to místního šetření, daňové kontroly, postupů k odstranění pochybností apod.,
- provádění vyhledávací činnosti podle daňového řádu,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
- provádění komplexní daňové kontroly na dani z přidané hodnoty.

Požadujeme:
• vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek od po zapracování 5 155 Kč do 6 874 Kč,
• zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9878513

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 30. prosince 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Předpokládaným dnem nástupu je únor/březen 2025.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 32 345–45 044 Kč
Pracoviště: Palánek 250/1, 68201 Vyškov
Typ úvazku: HPP, SP
Kontaktní osoba: Pavlína Rotreklová
E-mail: pavlina.rotreklova@fs.gov.cz
Telefon: 734261266
ID inzerátu: 856175

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Pavlína Rotreklová
E-mail: pavlina.rotreklova@fs.gov.cz
Telefon: 734261266

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.