Služba zahrnuje zejména:
- správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z přidané hodnoty (SM č. 300763), či daně z příjmu právnických osob (SM č. 300743) - provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
- provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí
Požadujeme:
• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč,
• zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).
Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni?typSluzba=1&typPrace=0&urad=3000&misto=BRNO&filter=1#prace-seznam
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 15. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Předpokládaným dnem nástupu je 17. 2. 2025.
Kontaktní osoba: | Ivana Pavková |
E-mail: | ivana.pavkova@fs.gov.cz |
Telefon: | 545 125 304 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.