Do Kolínské výrobní společnosti hledáme energického a empatického kolegu do týmu zákaznického servisu, který bude zodpovědný za poskytování podpory našim obchodníkům a také zákazníkům.
Máte skvělé komunikační dovednosti v ruštině i angličtině? Baví vás pomáhat zákazníkům a hledat pro ně ta nejlepší řešení? Dejte nám o sobě vědět!
Nástup do kmene společnosti.
Popis pozice
- komunikace se zákazníky - poskytování informací a řešení dotazů zákazníků prostřednictvím telefonu nebo e-mailu
- pravá ruka obchodníka - předávání informací zákazníkovi ohledně průběhu zakázky
- kompletace dokumentace k zakázkám - certifikace, podklady k auditům, dokumentace
- řešení problémů a reklamací - identifikace a efektivní řešení problémů a reklamací zákazníků, zajištění jejich spokojenosti
- poskytování technické podpory - pomoc zákazníkům s technickými problémy, poskytování návodů a postupů
- evidence a sledování požadavků - vedení záznamů o požadavcích a problémech zákazníků, sledování jejich stavu a zajištění, že jsou včas a efektivně vyřešeny
- spolupráce s ostatními odděleními -komunikace a spolupráce s ostatními týmy, jako jsou prodej, výroba, obchod, marketing
- zvyšování zákaznické spokojenosti -aktivní snaha o zlepšení zákaznické zkušenosti a zvýšení spokojenosti zákazníků prostřednictvím kvalitního servisu
Požadavky
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- znalost českého a ruského jazyka - pokročilá úroveň podmínkou - každodenní komunikace (tel. + e-mail)
- mírně pokročilá znalost anglického jazyka - B1
- pokročilá znalost - Excel, Word
- praxe na obdobné pozici výhodou
- pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti
Nabízíme
- nástupní mzda 25 000 - 30 000 Kč
- měsíční odměny dle výsledků společnosti až 4000 Kč
- pružná pracovní doba
- závodní stravování
- 2x sick day
- příspěvek na dopravu