Referent agendy podnikatelů v silniční dopravě oddělení silniční dopravy na odboru dopravy a silničního hospodářství

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Olomouc

Popis

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é    ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: referent agendy podnikatelů v silniční dopravě oddělení silniční dopravy na odboru dopravy a silničního hospodářství (pracovní poměr na dobu neurčitou)

charakteristika vykonávané práce: řízení o přestupcích v silniční dopravě (dále jen SD), vykonávání státního odborného dozoru v SD, přezkoumávání a vydávání písemného záznamu do spisu o finanční způsobilosti podnikatele v SD, vydávání stanoviska živnostenskému úřadu pro vydání nebo změnu koncese k podnikání v SD

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje - detašované pracoviště Šumperk

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
  • obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou
  • znalosti oboru: nařízení EP a Rady (ES) o harmonizaci některých předpisů v sociální oblasti týkajících se silniční dopravy, zákon
  • o silniční dopravě, zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, správní řád, kontrolní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností v silniční dopravě výhodou, k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou
  • praxe ve veřejné správě: výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti
    • uživatelská znalost PC (MS Office)
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: „referent agendy podnikatelů v silniční dopravě oddělení silniční dopravy na Odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 27. 1. 2025 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Petr Hrdlička

telefon: 585 508 304, email: p.hrdlicka@olkraj.cz

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.

Termín nástupu: 1. 4. 2025

Předpoklady:

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.

V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

 Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

 

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

          ředitel KÚOK

 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Mgr. Petr Hrdlička
E-mail: p.hrdlicka@olkraj.cz
Telefon: 585 508 304

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.