Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: referent agendy podnikatelů v silniční dopravě oddělení silniční dopravy na odboru dopravy a silničního hospodářství (pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: řízení o přestupcích v silniční dopravě (dále jen SD), vykonávání státního odborného dozoru v SD, přezkoumávání a vydávání písemného záznamu do spisu o finanční způsobilosti podnikatele v SD, vydávání stanoviska živnostenskému úřadu pro vydání nebo změnu koncese k podnikání v SD
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje - detašované pracoviště Šumperk
Požadavky:
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: „referent agendy podnikatelů v silniční dopravě oddělení silniční dopravy na Odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 27. 1. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Petr Hrdlička
telefon: 585 508 304, email: p.hrdlicka@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: 1. 4. 2025
Předpoklady:
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Ing. Lubomír Baláš, v. r.
ředitel KÚOK
Kontaktní osoba: | Mgr. Petr Hrdlička |
E-mail: | p.hrdlicka@olkraj.cz |
Telefon: | 585 508 304 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.