Specialista marketingu a podpory prodeje

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha 2
  • HPP

Popis

Specialista marketingu a podpory prodeje

Využijte příležitost a staňte se součástí menšího, ale velmi výkonného a úspěšného týmu realitního Boutiqu Praha. Nabízíme práci, která je každý den jiná, flexibilní a výnosná. Nabízíme jistotu, příjemné prostředí v centru Prahy, přátelský tým, smysluplnou práci a možnost rozvoje nejen v oblasti marketingu a realitního trhu.

Jsme společnost s charakterem rodinné firmy a za zády máme mateřskou společnost Boutiq group, která se vedle realitních služeb na volném trhu věnuje i developmentu nových realitních projektů a investicím do realit. Máme širokou zákaznickou bázi v Praze a více než dvacetiletou expertízu v oblasti realit v Praze.

Specializujeme se na prémiový segment nemovitostí v Praze a jsme týmem profesionálů, kteří poskytují výjimečné služby v oblasti nákupu, prodeje a pronájmu nemovitostí. Milujeme luxus a neustále se vzděláváme, abychom mohli nabízet individuální a nadstandardní služby našim klientům, se kterými máme skvělé osobní vztahy. Jednáme vždy korektně a klademe důraz na férový a individuální přístup.

Hledáme osobnost na pozici Specialista marketingu a podpory prodeje:

  • komunikativní a přátelskou
  • ambiciózní a zvědavou
  • analytickou a pracovitou
  • mající zkušenost s obchodním prostředím
  • milující komunikaci se zákazníky a partnery, pro kterou je férové jednání na prvním místě

Získáte velmi cenné know-how nejen v realitách, ale i v marketingu a obchodu. Znalost Prahy a rychlé rozhodování, to je oč tu běží.

S čím potřebujeme pomoci – Náplň práce:

  • připravovat plán marketingových aktivit a zadání pro marketingovou agenturu
  • zodpovídat za svěřený rozpočet, vyhodnocovat a analyzovat efektivitu jednotlivých kampaní
  • udržovat webové stránky a skrz agenturu celý mediální mix, včetně sociálních sítí
  • psát texty a návrhy PR materiálů
  • podporovat realitní makléře a celý prodejní proces, včetně například přípravy společenských eventů
  • rozvíjet komunikaci směrem k zákazníkům prostřednictvím elektronických médií
  • pracovat s CRM, databázemi klientů a mailingovým nástrojem
  • organizovat chod kanceláře

Požadujeme

  • znalost MS Office na vyšší úrovni, AI nástrojů, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost a ideálně znalost realitního trhu.
  • Co je výhodou, pokud umíte anebo máte:
  • minimálně Svzdělání s maturitou
  • praxe v marketingu alespoň 3 roky
  • komunikace s dodavateli v AJ
  • ŘP sk. B
  • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti

Nabízíme:

  • spolupráci na ŽL
  • odměnu 60 000 - 80 000 Kč
  • velmi dobrou fixní odměnu a zajímavý kvartální bonus podle výkonu celé firmy
  • flexibilní pracovní dobu podle dohody, včetně částečné práce z domova
  • team skvělých lidí
  • velmi atraktivní pracovní zázemí v centru Prahy (Václavské náměstí)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.