Účetní – metodik účetnictví příspěvkových organizací (ž/m)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Karviná
  • HPP

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 32/2024 - prodloužení lhůty pro podání přihlášek

Tajemník Magistrátu města Havířova vyhlašuje výběrové řízení č. 32/2024 na obsazení pracovního místa účetní – metodik účetnictví příspěvkových organizací.

1. Zaměstnavatel: Havířov, statutární město, Magistrát města Havířova.
2. Druh práce: Zajišťování účetních prací statutárního města Havířova a metodické pomoci a odborného poradenství v oblasti účetnictví příspěvkových organizací.
3. Místo výkonu práce: Havířov-Město, Svornosti 86/2.
4. Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • státní občan ČR případně cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR,
  • věk minimálně 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka,
  • minimálně vyšší odborné vzdělání.

5. Další požadavky pro vznik pracovního poměru:

  • vzdělání ekonomického zaměření výhodou,
  • orientace v právních předpisech: zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, vyhláška MF ČR č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, včetně prováděcích právních předpisů pro vybrané účetní jednotky, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
  • zákon č. 586/1992 Sb., České národní rady o daních z příjmů.
  • znalost účetnictví územně samosprávných celků nebo příspěvkových organizací,
  • dokonalá znalost účetní problematiky,
  • organizační a komunikační schopnosti,
  • schopnost koncepční a týmové práce,
  • časová flexibilita,
  • znalost práce na PC (Word, Excel),
  • znalost práce v systému GORDIC/GINIS výhodou.

6. Platová třída: 10. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.).
7. Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul zájemce,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu a telefonní kontakt,
  • číslo OP nebo dokladu o povolení k pobytu na území ČR,
  • datum a podpis zájemce.

8. K přihlášce se připojují tyto doklady:

  • životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 2),
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

9. Doba trvání pracovního poměru: na dobu určitou 1 rok s 3 měsíční zkušební lhůtou a možností prodloužení na dobu neurčitou
10.Lhůta a adresa pro podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 30.1.2025 na adresu:
Magistrát města Havířova
tajemník Magistrátu města Havířova
ul. Svornosti 86/2
736 01 Havířov-Město
11. Místo a způsob podání přihlášky:
Osobním podáním na podatelnu Magistrátu města Havířova v pracovní dny nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, kdy za včas podanou přihlášku se považuje také její podání v poslední den stanovené lhůty k poštovní přepravě.
12. Informace o zpracování osobních údajů zájemce:

  • zpracovatelem osobních údajů bude statutární město Havířov, Magistrát města Havířova, IČO 00297488, se sídlem Svornosti 2, 736 01 Havířov-Město, tel. 596 803 111, e-mail: posta@havirov-city.cz, datová schránka: 7zhb6tn (dále jen MMH);
  • v rámci tohoto výběrového řízení bude MMH zpracovávat osobní údaje zájemce za účelem provedení výběru vhodného zaměstnance a u vybraného zájemce za účelem jednání před uzavřením pracovní smlouvy na výše uvedený druh práce (viz bod č. 2);
  • osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro splnění účelu uvedeného v druhé odrážce;
  • osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, zabezpečí jejich ochranu a nebude je předávat žádné jiné právnické nebo fyzické osobě; pro účely spisové služby budou osobní údaje zájemce uvedené v přihlášce uchovávat po dobu 5 let;
  • po skončení výběrového řízení si MMH ponechá doklady uvedené v bodu č. 8. pouze u vybraného zájemce, ostatním zájemcům tyto doklady, příp. další přílohy přihlášky neprodleně vrátí;
  • zájemce má právo na přístup ke svým osobním údajům, má právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování svých osobních údajů a má právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů;
  • státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se zájemce může obrátit se stížností.

Umístění pracovní pozice