Pro našeho významného klienta a nadnárodní výrobní společnost, která se zabývá výrobou a distribucí kogeneračních jednotek do vozidel a energetickým průmyslem, hledáme aktuálně šikovného a technicky i jazykově vybaveného Reklamačního technika.
Detailní popis pozice:
- Přezkoumání reklamací a rozhodování o jejich oprávněnosti.
- Řízení celého reklamačního procesu od přijetí reklamace až po její konečné vyřízení.
- Kompletní analýza reklamací.
- Koordinace navržení, zavedení a vyhodnocení nápravných opatření.
- Vedení databáze reklamací na produkty společnosti i od dodavatelů, jejich příčin a řešení.
- Vyhodnocování a reporting nákladů na reklamace.
- Zajišťování ochrany společnosti před neoprávněnými reklamačními požadavky a před neshodnými produkty od externích dodavatelů.
Jaké zkušenostmi by jste měli mít:
- Minimálně SŠ vzdělání technického zaměření (strojní, elektro).
- Prokazatelnou praxi v oblasti kvality (reklamační procesy).
- Uživatelskou znalost MS OFFICE.
- Znalost nástrojů kvality.
- Orientaci v technické dokumentaci.
- Znalost požadavků norem ISO 9001 a ISO 14001.
- Řidičský průkaz sk. B - výhodou.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem - B1).
- Komunikativnost a samostatnost a technické myšlení.
Co dostanu na oplátku:
- Pestrou náplň práce, při které se budete realizovat a ukážete své technické znalosti.
- Příspěvek na stravování.
- 3 sick days.
- 25 dnů dovolené.
- MultiSport karta.
- Možnost osobního rozvoje a vzdělávání.
- Dárek při významných životních událostech.
- Nabídka firemních akcí.
- Permanentky, slevy a výhody u smluvních partnerů.