Administrativní pracovník/pracovnice - OZP

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Olomouc
  • Zkrácený úvazek
  • nástup ihned
  • Pro OZP

Popis

Nástup možný ihned.
Vhodné pro OZP. Úvazek 20 - 30 hodin týdně.

Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a správy dokumentů. Pracovní doba: 7:00 - 13:00

Hlavní činnosti:

  • Práce s dokumenty – zpracování, archivace, skenování a kopírování dokumentů.
  • E-mailová a telefonická komunikace – vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
  • Zadávání a kontrola dat – práce s databázemi, tabulkami a formuláři

Požadavky: Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, databáze), dobré organizační schopnosti a pečlivost, komunikační dovednosti (telefon, e-mail)
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá 9:00 - 12:00).

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC

Benefity

  • Zvláštní prémie - Prémie za dobře odvedenou práci.

Umístění pracovní pozice

Hotel Care s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 170 Kč / hod.
Pracoviště: Nádražní 106, Červenka
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Pavla Holečková
E-mail: nabor@hotelcare.cz
Telefon: 702 213 213
ID inzerátu: 877241