Pro našeho významného zákazníka, který je světovým lídrem v oblasti automobilových technologií, hledáme kandidáta na pozici Koordinátora zákaznické kvality.
Detailní popis pozice
Komunikace se zákazníkem, vyřizování zákaznických požadavků a reklamací.
Příprava kontrolních plánů.
Vyhledávání a vyhodnocování rizik, nastavování nápravných opatření (spolupráce při tvorbě FMEA).
Příprava 8D reportu a akčních plánů.
Koordinace a spoluúčast na zákaznických auditech.
Příležitostné služební cesty a návštěvy zákazníka.
Analýza příčin reklamací a navrhování nápravných opatření.
Spolupráce s ostatními odděleními.
Požadujeme
Minimálně bakalářské vzdělání.
Smysl pro systém, pečlivost a zodpovědný přístup k práci.
Praxe v automotive výrobním prostředí min. 3 roky.
Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni.
Znalost IATF.
Zkušenosti s vedením týmu výhodou.
Řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme
Odpovídající mzdové ohodnocení.
13. mzda po zkušební době.
Podporu ze strany týmu při adaptaci ve společnosti.
Možnost kariérního růstu- příležitosti v rámci oddělení, závodu, ostatních závodů, v regionu či v zahraničí.
Jazykové a další odborné vzdělávání v rámci požadavků pracovní pozice.