Poskytovat podporu první úrovně pro našeho zákazníka.
Řešit technické problémy související s hardwarem, softwarem, síťovými prvky a mobilními zařízeními.
Diagnostikovat a eskalovat složitější problémy na L2 nebo L3 support.
Administrace Active Directory (reset hesel, správa uživatelů, přidělování práv).
Dokumentace řešených požadavků v ticketovacím systému.
Co od vás očekáváme?
Základní znalosti v oblasti IT (hardware, software, sítě).
Zkušenosti s poskytováním IT podpory jsou vítány, ale nejsou podmínkou. Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy.
Znalost prostředí Microsoft Windows a MS Office.
Ochotu učit se nové technologie a postupy.
Schopnost komunikovat s uživateli a řešit jejich problémy s trpělivostí.
Angličtina na komunikativní úrovni (pro komunikaci s kolegy nebo čtení technické dokumentace).
Řidičský průkaz skupiny B
Co vám nabízíme?
Práci v dynamické společnosti s přátelským kolektivem
Možnost profesního růstu a vzdělávání v oblasti IT
Atraktivní finanční ohodnocení.
Požadavky
Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B