OBCHODNÍK BACK OFFICE SE ZNALOSTÍ ANGLIČTINY

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Karviná
  • HPP
  • nástup 1. 4. 2025

Popis

Budete administrativně a obchodně podporovat svěřené zákazníky ve spolupráci s front office obchodníky. Budete zpracovávat poptávky a připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.

Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
o znalost anglického jazyka na úrovni (B2)
o technické myšlení
o dobrá znalost a aktivní užívání programů MS Office
o administrativní pečlivost a organizační schopnosti.

Pokud budete úspěšní:
o čeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
o odborný růst a osobnostní rozvoj
od ostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
o dostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy

způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 35 000–45 000 Kč
Pracoviště: Revoluční 1234, 73581 Bohumín
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Pavel Němec
E-mail: pavel.nemec@ghh-bonatrans.com
Telefon: 597 082 356
ID inzerátu: 881440