FRONT OFFICE OBCHODNÍK SE ZNALOSTÍ ANGLIČTINY

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Karviná
  • HPP
  • nástup 1. 5. 2025

Popis

Budete pečovat o svěřené zákazníky v teritoriu Evropa a částečně svět. Budete připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Budete využívat administrativní podporu back office pracovníků. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.

Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
o znalost anglického jazyka na úrovni (B1/B2)
o technické myšlení
o dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office
o prozákaznický přístup a ochotu cestovat
o velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost.

** Pokud budete úspěšní:**
o čeká na Vás zodpovědná a různorodá práce v evropské jedničce
o zahraniční služební cesty v rámci svěřeného teritoria
o budete nabízet konkurenceschopný výrobek
o dostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
o dostanete motivující finanční ohodnocení

Životopis zasílat na e-mail

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — úrovni (B1/B2)

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 45 000–65 000 Kč
Pracoviště: Revoluční 1234, 73581 Bohumín
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Pavel Němec
E-mail: pavel.nemec@ghh-bonatrans.com
Telefon: 597 082 356
ID inzerátu: 881441