Specialista nákupu a zákaznického servisu
Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi jednoho z největších evropských výrobců povrchových úprav pro stavebnictví, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista nákupu a zákaznického servisu.
Náplň práce:
- analýza stavu skladu, monitorování a kontrola zboží
- sledování a řízení skladových zásob
- objednávání materiálu na interní sklad a přímé dodání k zákazníkovi
- komunikace s dodavateli, dopravci a zákazníky společnosti
- řešení nesrovnalostí v dodávkách, řešení reklamací
- vytváření/plánování/zpracování objednávek
- fakturace dokladů a plánování dopravy
Požadujeme:
- Svzdělání
- zkušenosti z prostředí reklamačního, zákaznického či nákupního oddělení
- velmi dobré komunikační schopnosti
- důraz na administrativní pečlivost
- PC dovednosti (MS Word, Excel, Outlook...)
- schopnost denní emailové komunikace v AJ
- zákaznicky orientovaný přístup
- schopnost samostatně a efektivně organizovat vlastní práci
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání v českém prostředí u nadnárodní společnosti
- práci na plný úvazek, pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- možnost příspěvku na anglický jazyk
- Multisport Card
- Roční benefit v rámci Edenred Benefits
- roční příspěvek na dopravu
- 2 sick days
- možnost využít Home Office
- flexibilní pracovní dobu
- místo výkonu práce: okres Mělník
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.