Společnost WIMEX s.r.o., úspěšná a stabilní společnost s více než 30 letou tradicí, hledá pro tým Zákaznického servisu fajn parťáka.
Jaká práce na Tebe čeká?
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu
- Příjem a zpracování objednávek
- Poskytování informací o produktech
- Vystavování faktur a přepravních dokladů, zadávání zásilek do systémů logistických partnerů
Co od Tebe očekáváme?
- Příjemné a profesionální vystupování
- Výborné komunikační schopnosti
- Spolehlivost, pečlivost a velmi dobrou spolupráci v týmu
- Možnost pracovat alespoň 2 – 3 dny v týdnu v rozmezí PO až PÁ
- V období prázdnin nebo studijního volna nabízíme větší objem spolupráce
- Flexibilitu při rozvrhu pracovní doby v rozmezí 7.00 – 20.00 (spíše odpolední čas)
- Znalost AJ, NJ na komunikativní úrovni výhodou
Nabízíme
- Dlouhodobý a pravidelný přivýdělek
- Spolupráci na dohodu o pracovní činnosti ve vybraných dnech v rozmezí PO až PÁ
- Pracovní dobu v každém vybraném dni 5 – 8 hodin
- Hodinovou mzdu 180,- po zaučení + osobní ohodnocení
- Komplexní zaškolení, firemní akce, přátelský kolektiv
- Zaměstnanecké benefity:
- Příspěvek na podnikové stravování/stravenku ve výši 123,90 Kč/den
- Příspěvek do Cafetérie
- Kvalitní dotovaná káva a cenově výhodné občerstvení na pracovišti
- Parkování v areálu firmy
a řadu dalších benefitů
Zaujala Tě naše nabídka? Pošli nám svůj životopis na e-mail zamestnani@wimex.eu a do předmětu uveď název pozice.