Asistentka jednatele s angličtinou a výborným Excelem

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno

Popis

Hledáte různorodou práci spojenou s administrativou, organizací a komunikací?

Excel ovládáte excelentně? Domluvíte se bez potíží anglicky?

Pak čtěte dál!

Popis pozice

Vaším hlavním úkolem bude být k ruce panu řediteli. Nevadí Vám úkony jako uvařit kávu, čaj, donést vodu? Nebude to po Vás chtít každou hodinu, toho se nemusíte bát :)

Postaráte se o korespondenci, fyzickou i elektronickou, včetně občasné cesty služebním autem na poštu (asi 2x týdně).

Budete organizovat lokální i zahraniční jednání - jízdenky, letenky, hotel.

A pokud zrovna nebude aktuální žádný z výše uvedených úkolů, pak se budete věnovat administrativě - tvorba přehledů a evidence různých dat v Excelu, vypracování cestovních výkazů, příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců.

Požadavky

Pro našeho ředitele vybereme pečlivou a energickou asistentku.

Důležitá je plynulá angličtina a pokročilé dovednosti v Excelu a Wordu.

Nezbytný je také řidičský průkaz sk. B.

Dále je nezbytná denní přítomnost v kanceláři s pevnou pracovní dobou 8:00-16:30.

Nabízíme

Nadstandardní mzdu, protože asistentku považujeme za klíčového člena týmu.

Týden dovolené navíc, ať si během roku můžete pořádně odpočinout.

Lekce angličtiny pouze pro Vás v rámci pracovní doby.

Spoustu příspěvků - kultura, sport, cestování, zdraví, penzijní připojištění, doprava, bydlení, tarif.

Požadované jazyky

  • Čeština

ManpowerGroup s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice